Wednesday, July 29, 2015

Gelul de dus crema Elmiplant Care Moments

Buna fetelor si bine ati revenit pe blog. Astazi as vrea sa va vorbesc despre un gel de dus crema foarte accesibil la pret, dar calitativ. Este vorba despre gama Elmiplant Care Moment.


Detalii produs:
  • Combinatia unica de ingrediente naturale ofera gelului de dus o consistenta cremoasa si fina, alaturi de un pH echilibrat, iar pielea se bucura de o hidratare intensa si senzatie de bine. 
  • Contine unt de shea 100% organic. NU contine: parabeni, parafine sau coloranti.
  • Disponibil in 6 arome: Silky Radiance (cu unt de cacao si macadamia), Moisture Touch (cu bambus si extract de orez), Revigorant (cu lamaie verde si extract de gutuie), Nutritiv (cu miere si extract de bumbac), Catifelat (cu iris si bergamota) si noul lansat Exotic Elixir (extracte de super fructe: merisor si fructul pasiunii).
  • Cantitate: 400 ml
  • Pret recomandat: ~ 9 lei

Eu deocamdata am incercat doar varianta Moisture Touch (cu bambus si extract de orez) si va spun sincer ca mi-a placut foarte mult din toate punctele de vedere. O sa il si vedeti in urmatorul clip cu terminate, intrucat chiar i-am fost fidela si l-am folosit constant de cand l-am cumparat.

In primul rand ce mi-a atras atentia in magazin a fost mirosul lui fresh, dar in acelasi timp discret. Pretul nu a fost nici el de dat deoparte intrucat era la o oferta in magazin si l-am cumparat cu 7-8 lei, care pentru o cantitate de 400 de ml mi se pare foarte avantajos.

Nu m-a dezamagit nici cand l-am incercat la dus acasa, e foarte cremos si hidratant. Aluneca bine pe piele si faca o cantitate generoasa de spuma. Mi-a placut foarte si aroma, care ma relaxa complet la dus. Mi se pare ca ofera si hidratare pielii, dar pe zonele mai dificile, unde sufar de piele foarte uscata a trebuit totusi sa aplic si lotiune hidratanta dupa.

Fetelor sper ca v-a fost util acest review, iar data viitoare cand vi se termina un gel de dus sa dati o sansa si acestei game minunate de la Elmiplant.

6 comments:

  1. Am folosit cateva produse Elmiplant care mi-au placut si mi-au lasat o impresie buna.
    Pupici

    ReplyDelete
  2. Buna, te-am nominalizat aici, sper sa accepti:
    http://puf-de-papadii.blogspot.ro/2015/07/am-fost-nominalizata-la-premiile.html

    ReplyDelete
  3. Da , sunt foarte bune, as putea spune ca sunt comparative cu Dove, eu am avut varianta cu parfum de gutuie si lamaie si mi-a placut

    ReplyDelete
  4. Imi plac produsele Elmiplant.
    Pupici
    http://strumfette.blogspot.ro

    ReplyDelete
  5. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete