Tuesday, July 7, 2015

5 lucruri pe care am uitat sa la impachetam pentru vacanta

Buna fetelor si bine ati revenit pe blog. Continui seria de vacanta cu un articol in care vreau sa va vorbesc despre 5 lucruri pe care am uitat sa le luam cu noi in vacanta si le-am simtit lipsa.

1. Baterie externa pentru telefon. Atunci cand calatoresti si esti in mare parte din zi plecat din camera, parca bateria de la telefon devine cel mai mare cosmar al omului ... mai ales daca esti posesorul unui smartphone. Cand iti e lumea mai draga, vezi ca mai ai ~15-20% din baterie si tocmai ai ajuns la o taverna unde ai vrea sa folosesti internetul. O baterie externa are inca 2-3 incarcari complete pentru telefon, asa ca acest obiect compact este un must have atunci cand calatoriti. De asemea daca ati uitat-o acasa, ca si noi, nu uitati sa opriti Wi-Fi-ul si Bluetooth-ul atunci cand nu aveti nevoie de ele pentru a prelungi durata bateriei. Mai multe sfaturi pentru a economisi bateria gasiti aici.

2. Produse pentru tantari. Noi pe la Cluj nu avem probleme cu tantarii asa ca acest aspect ne-a scapat din vedere. Dar nu doar in vacanta de anul asta am dat peste tantari. Dupa ce ne-au ciupit si bazait in urechi in prima noapte, am mers la supermarket sa cumparam ceva in contra lor ... la supra-pret binenteles. Cred ca ar fi fost mai practic si mai ieftin sa luam un aparat sau o solutie din Romania, cumparata la pret normal pe care sa o putem folosi. Daca aveti cumva cazare in camera in care curentul merge doar cand aveti cartela introdusa in aparat :( si vreti sa tineti aparatul de tantari in priza dinainte sa plecati la cina, noi ne-am folosit de priza de la frigider, care avea curent in continuu. Tot pe ea am folosit-o pentru a incarca telefoanele cat timp eram plecati la cina.

3. Fier de calcat portabil. Cand vezi oameni cu hainele calcate impecabil in vacanta si tu esti tot dungi sau sifonat, de la modul cum au stat hainele impachetate in valiza iti dai seama ca un fier de calcat portabil cu care sa retusezi putin hainele nu este o idee deloc rea. Nimeni nu vrea sa stea sa calce in vacanta, dar asa un pic, cat sa apara prezentabile anumite haine mai sensibile la sifonare e nevoie.
4. Prosopul de plaja si rogojina Daca mergeti intr-o vacanta la mare, nu uitati prosopul de plaja si rogojina, s-ar putea sa para evident, dar noi fiind inca sub influenta vacantei de anul trecut din Turcia unde prosoapele de plaja erau incluse de la hotel, am zis sa nu mai impachetam si prosoape de plaja si rogojina sa nu mai ocupe loc in bagaj. Surpriza ... all inclusive-ul din Zakynthos nu avea prosoapele de plaja incluse, asa ca a trebuit sa ne cumparam prosoape din statiune la suprapret (frumos colorate dar de calitate indoielnica). Ce sa zic ... lesson learned!

5. Sapun lichid si gel de dus. Desi pare de bun simt, m-am lasat dusa in eroare de faptul ca am mers la all inclusive si cele primite anul trecut in Turcia au fost chiar OK. Insa anul acesta, a fost puse la dispozitie produse cosmetice foarte slab calitativ (sapunul de maini nu facea spume deloc deloc). Asa ca ne-am dus frumos la mini-market si ne-am cumparat. La anul sa stiti ca imi duc de acasa cel putin gelul de dus :D

Sper sa va fi fost util articolul. Voi ce v-ati uitat acasa in ultima vacanta?

PS: Nu uitati sa cititi si celelalte articole din seria de vacanta:

1 comment:

  1. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete