Tuesday, July 14, 2015

3 noi geluri de dus de la Dove

Buna fetelor si bine ati revenit pe blog! Daca ma urmariti de ceva vreme cred ca stiti deja ca eu am atat pielea cat si parul uscat, iar daca ma puneti sa va spun care este primul cuvant pe care il asociez cu Dove ... acest este fara nici un dubiu HIDRATAREA.
Dintre toate produsele lor, cele pentru par sunt preferatele mele sunt o constanta in rutina mea de ingrijire. Am cumparat si recumparat samponul si balsamul de la Dove, indiferent de gama, deoarece se potrivesc de minune parului meu cret si uscat.

Astazi insa as vrea sa va vorbesc putin despre noile geluri de dus de la Dove care contin tehnologia Nutrium Moisture. Am fost onorata sa primesc spre testare cele 3 noi arome care se adauga gamei lor existente, este vorba despre:
  • Dove Gentle Exfoliating cu particule exfoliante delicate ce redau luminozitatea si stralucirea naturala a pielii;
  • Dove GoFresh Revitalise, cu parfum revitalizant de mandarine si flori de TiarĂ© ce revigoreaza pielea – modul perfect prin care poate incepe ritualul de frumusete;
  • Caring Protection, cu un nivel ridicat de uleiuri naturale, special creat pentru pielea uscata, pentru a o proteja cu delicatete si pentru a-i asigura hidratare in profunzime (Stratum Corneum).
Ce ofera tehnologia Nutrium Moisture? Pai ea combina cei mai delicati agenti de curatare cu un amestec unic de nutrienti proprii pielii, avand ca rezultat o hidratare in profunzime (Stratum Corneum) care contribuie la refacerea si la fortifierea barierei de protectie a pielii.  

Sincer chiar mi-au placut mult aceste geluri de dus. Miros foarte frumos, textura cremoasa care se intinde super usor pe pielea umeda si spuma bogata. Per total o experienta minunata la dus. Lasa un miros frumos atat pe piele, cat si in baie dupa dus. Pielea este si ea catifelata, trebuind sa intervin cu lotiune de corp doar in zonele cu adevarat problematice (uscate), in cazul meu partea de jos a picioarelor, care imi este mai mereu super deshidratata.

Nu este de neglijat nici faptul ca pretul lor este unul destul de accesibil si pot fi gasite si mirosite in majoritatea super-marketurilor.

Una peste alta mi s-au parut niste geluri de dus foarte reusite care merita incercate. Mi-ar place sa imi spuneti in comentarii care sunt produsele voastre preferate de la Dove.


No comments:

Post a Comment