Tuesday, June 23, 2015

Am nevoie de o tableta?!?

Buna fetelor si bine ati revenit pe blog. Nu sunt o persoana obsedata de gadget-uri, dar trebuie sa recunosc ca unele dintre ele iti usureaza mult viata.

Spre exemplu, nu m-as mai putea desparti de iPhone-ul pe care il am de 2 ani. Este super bun atat pentru a ma ajuta sa fiu organizata prin aplicatia de calendar care tine evenimentele sincronizate intre calculator si telefon. Evernote e super pentru liste si note de tot felul (aici imi tin ideile pentru blog si diferite task-uri). Dar cel mai mult imi place sa ma destind prin aplicatiile de social media (Facebook si Instagram sunt preferatele mele). Aaa sa nu uitam de YouTube.

De ceva timp am inceput sa cochetez cu idea de a imi cumpara o tableta. Primul gand a fost sa ma orientez spre un iPad. Eu fiind iOS developer am avut posibilitatea sa lucrez cu toate modelele (de la primul model, la iPad Air si iPad mini), dar sincer pretul ma cam descurajeaza. Pana la urma este un obiect pe care il vreau, dar de care nu am neaparat nevoie ... un moft.

Una dintre variantele putin mai accesibile, dar de calitate ar fi Galaxy Tab 4.
La ce as folosi eu o tableta? Pai la mai multe lucruri, dar motivele cele mai intemeiate ar fi:
  • Sa imi aleg seara cu ea clipuri de pe YouTube si sa le fac streaming pe Chromecast. Stiti deja ca sunt innebunita dupa Chromecast si e mod super usor de a vizualiza continut de pe internet pe televizor. Practic Chromecastul face legatura dintre TV si device-ul mobil sau tableta.
  • Sa citesc carti. Sincer imi place mult mai mult formatul de hartie, dar nu stiu daca doar eu patesc sa aud mentionate pe YouTube tot felul de carti care au fost lansate in US sau UK si nu au fost inca traduse si lansate la noi. O tableta cred ca m-ar ajuta atat sa cumpar formatul online al cartilor in limba engleza cat si sa le citesc pe ea. Dimensiunea ecranului cred ca ar oferi o experienta buna la citit.
  • Sa postez mai des pe blog. Datorita portabilitatii ei, dar si a faptului ca are ecranul mare, cred ca m-ar ajuta in momentele libere (dar in care sunt plecata de acasa) sa imi transform mai usor gandurile intr-o postare.
  • Desigur ca as vrea sa o folosesc si pentru Facebook si Instagram, sunt om si nu o sa rezist tentatiei :D
La ce nu as vrea sa o folosesc este pentru Tudor. Eu avand un baietel de 2 ani am observat deja tentatia tehnologiei, fie ca sunt filmulete de pe YouTube cu cantecele pentru copilasi sau diferite joculete. Se vede clar ca piticilor le place mult si nu ar vrea sa se opreasca. Insa consider ca e mai important sa se joace in modul traditional, folosindu-si manutele si imaginatia, si sa interactioneze prin joc atat cu noi, parintii lui, cat si cu alti copii.

Dar voi fetelor voi aveti tableta? La ce o folositi? Ce parere aveti ne ajuta sa fim mai productive sau in general pierdem timp pe ele?

Va pup si va mai astept!

5 comments:

  1. Galaxy Tab 4 de 10 inchi am eu si sunt extrem de multumita de ea. De fapt, cand vine vorba despre electronice si chiar si electrocasnice, aleg Samsung de ani de zile. Ce fac eu cu tableta? Aproape tot ce fac si pe laptop. De exemplu, seara prefer sa stau pe tableta pentru ca nu ma mai dor ochii atat de tare si nici nu mai trebuie sa stau cu laptopul pe picioare sau pe masuta. Asa tableta e usoara, practica, pot chiar sa si scriu articole direct pe blog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pentru a citi carti o folosesti? Iti place?

      Delete
  2. Eu ma multumesc cu telefonul. Cum am photo-blog, procesez imaginile pe un desktop mai mare, asa ca nu am nevoie de gadget-uri aditionale, e de-ajuns oricum ca sunt nedezlipita de telefon. Si Lukas la doar 6 luni e mega incantat de cantecelele de pe Youtube.. evident nu il prea lasam, dar mai scapam cateva minute cand si cand. Si e fan Skype (respectiv sa se vada in ecran), de care chiar nu pot scapa, ca altfel nu-i vedem pe bunici..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vai si lui Tudor ii place Skype-ul ca sa vorbeasca cu bunicii, dar de fiecare data gaseste o combinatie de taste ca sa faca cine stie ce nazdravanie sau sa le inchida in nas :))

      Delete
  3. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete