Tuesday, May 12, 2015

Review deodorant antiperspirant Farmec Pearl Woman

Buna fetelor, bine ati revenit pe blog! In primavara aceasta Farmec ne-a rasfatat cu destul de multe noutati. Iata ca ne mai rasfata cu inca una, este vorba despre primele deodorante antiperspirante care contin acid hialuronic de pe piata din Romania ... Gerovital H3 Evolution for Woman.

Detalii produs:
  • Formula delicata cu pielea, ofera protectie sporita impotriva transpiratie, o senzatie confortabila de piele catifelata. Acidul hialuronic e cunoscut pentru efectul hidratant actionand dual, prin refacerea rezervelor hidrice din piele si diminuarea pierderilor trasepidermale. Protectie sporita, fara urme albe sau galbene.
  • Mod de utilizare: A se agita inainte de utilizare. Pulverizati de la o distanta de 15 cm direct pe piele.
  • Arome disponibile: Pearl Woman (produsul care l-am incercat eu), Diamond Woman, Sapphire Woman
  • Note arome: Astfel, pentru femeile puternice care vor sa-si puna in evidenta feminitatea bine echilibrata, Diamond for Woman are un parfum floral discret, dar foarte bine accentuat de note de tuberoze, flori de portocal si mandarine si temperat de o baza vanilata, cu doar un strop aromat de mosc si ambra. Sapphire for Woman are o amprenta parfumata eleganta si distinsa, ideala pentru femeile delicate, iar notele de trandafiri si iasomie, construite pe baza sofisticatului lemn de santal si a câtorva atingeri delicate de mosc, dau acestui deodorant o personalitate aparte. Trio-ul este completat de Pearl for Woman, un deodorant cu note dulci si rotunde, potrivit pentru femeile romantice si caline. O combinatie unica de parfumuri fructate si florale, Pearl are la baza un miez vanilat intens, alaturi de note discrete de rom si mosc pentru un plus de seductie si frumusete.
  • 0% parabeni, alcool sau triclosan
  • Pret: ~11,5 lei
  • Disponibil: www.farmec.ro si in majoritatea supermarketurilor
In ultima perioada m-am confruntat cu piele destul de deshidratata in zona axilei, probabil din cauza epilarii definitive IPL pe care am inceput-o cam de 3 luni de zile. Deci aceste deodorante care promit hidratare pentru axila, dar si protectie au iesit pe piata la fix.

Eu am incercat aroma Pearl Woman si pot sa va spun ca are un miros proaspat si discret in acelasi timp. Isi face treaba ca si antiperspirant, seara axila miroase tot fresh si nu am avut probleme sa transpir in cursul zilei. Zona axilei mi se pare neteda si hidratata. Nu am avut probleme cu urmele albe nici macar daca am purtat tricouri negre.

Un produs bun, pretul este putin mai mare decat la celelalte deodorante din Gama Gerovital H3, dar datorita efectul hidratant care il da axilei, merita! 

PS: Saptamana aceasta (11-17 mai) il gasiti la reducere la Kaufland cu doar ~9 lei.

1 comment:

  1. Eu l-am testat pe cel Diamomd Woman
    F.bun

    ReplyDelete