Friday, May 22, 2015

Review capsule Persil Power-Mix

Buna fetelor si bine ati revenit pe blog. Astazi as vrea sa va vorbesc despre experienta mea cu noua forma a detergentului Persil ... Power-Mix Caps. Produsul l-am primit in cadrul campaniei de testare desfasurate de BuzzStore.

Detalii produs:
  • Persil Power-Mix sunt primele capsule predozate care aduc puterea gelului si a pudrei impreuna. Gelul concentrat indeparteaza excelent petele de grasime (ciocolata, ulei, machiaj), protejeaza culorile stralucitoare si ofera un parfum intens pentru rufe. Pudra compacta indeparteaza petele dificile, inchise la culoare (cafea, ceai, iarba, fructe de padure), actioneaza prin intermediul agentilor de inalbire pentru curatarea profunda a tesaturii si rufe sclipitor de albe. Acum, cele mai importante beneficii ale pudrei si gelului sunt aduse impreuna, intr-o capsula predozata bicamerala, usor de folosit.
  • Disponibil: supermarketuri sau  magazine online.
  • Pret: ~ 43 lei / pachet cu 28 capsule
Trebuie sa va marturisesc ca in general folosesc detergent pudra clasic, nu pentru ca am ceva in contra formulelor gel, dar parca asa m-am obisnuit. Am fost tare curioasa sa incerc acest format care imbina puterea pudrei cu cea a gelului.

Diferenta de folosire consta in faptul ca in loc sa introducem detergentul in sertarul dedicat al masinii de spalat, capsulele trebuie introduse in cuva, inainte de a adauga si hainele murdare. Membrana protectiva se dizolva in contact cu apa si apoi detergentul actioneaza. La una dintre turele de haine spalate mi s-a parut totusi ca membrana nu s-a dizolvat perfect si a ramas o pojghita mica pe unul dintre tricouri, dar am frecat putin cu mana si a disparut, nu a lasat pete in urma.

Este de mentionat faptul ca vine in doua versiuni, una pentru rufe albe si alta pentru rufe colorate. Eu am incercat varianta pentru rufe albe.

Intentionat nu am folosit produsul meu preferat pentru pete pentru a vedea puterea lui de curatare. Nu duc lipsa de haine patate pentru ca micutul meu nazdravan de 2 ani, are grija de asta. Petele de mancare sunt in general cele mai comune, iar pe acestea le-a scos cu succes chiar si din bavetica ... linia unu de protectie a hainele de petele de mancare. In schimb un body care era patat cu caca evadat din scutec, nu a iesit perfect. Asa ca parerea mea e ca lucreaza bine in  contra petelor, dar totusi, nu da-ti deoparte solutiile dedicate pentru pete daca vreti sa scoateti hainele din masina de spalat perfect curate.

Mirosul este unul foarte placut, se simte si cand mirosi capsula si se simte si cand intinzi hainele la uscat.

Un lucru care imi place mult este faptul ca este foarte compact si nu ocupa mult loc deasupra masinii de spalat. Faptul ca este predozat ofera comoditate in utilizare.

Una peste alta, un produs bun care merita incercat. Voi ce forma de detergent preferati?

No comments:

Post a Comment