Saturday, April 18, 2015

Atelierul de frumusete Farmec

Buna fetelor, bine ati revenit pe blogul meu. Saptamana asta am fost in concediu, asa ca vineri m-am decis sa imi fac o programare pentru un tratament facial la atelierul de frumusete Farmec. Putin rasfat nu a stricat la nimeni :).
Sursa foto: www.ziardecluj.ro
Am ramas cu gandul la acest salon de cand am vazut tutorialele lor de pe canalul de YouTube. Pareau foarte profi procedurile si m-am decis sa incerc si eu pe pielea mea.

M-am uitat pe site la tratamentele disponibile si m-am oprit la cel de microdermoabraziune pentru ca, printre altele indeparteaza si punctele negre, curata si inchide porii dilatati. Piele ramanand mult mai neteda, fina, luminoasa si cu un aspect uniform. Tratamentul a costat 90 de lei.

Salonul este unul foarte modern si elegant. Doamna care mi-a facut tratamentul a fost foarte draguta si a avut o atingere de inger.

Mi-a explicat pas cu pas tratamentul, mi-a spus cam care sunt problemele tenului meu (ten sensibil  si cu un inceput de cuperoza in varful obrajilor) si la ce aspecte ale ingrijirii lui sa am grija (ex: protectie solara).

Tratamentul a constat in demachiere, peel enzimatic, tonifiere, microdermoabraziune, masca si crema. Produsele folosite au fost din noua gama profesionala Farmec numita Equilibrium.A durat in total o ora. Ambianta a fost una foarte placuta, iar muzica ambientala m-a facut sa ma relaxez in timpul tratamentului.

Masca cu piper din China a fost un adevarat rasfat, pe langa mirosul absolut divin mi-a calmat tenul si spre surprinderea mea nu am iesit rosie pe fata de la salon cum pateam in general dupa orice tratament facial.

Una peste alta va recomand cu mare drag sa vizitati acest salon, servicii super-profi si o ambianta relaxanta. Cu siguranta voi reveni sa incerc si celelalte tratamente.

No comments:

Post a Comment