Thursday, January 8, 2015

The skincare TAG

Buna fetelor si bine ati revenit pe blog. Am vazut acest TAG la BeautyBarometer si mi s-a parut super dragut, asa ca m-am decis sa il fac si eu.



1. Descrie rutina ta de ingrijire a tenului in 5 cuvinte.
Demachiere, exfoliere, masca, hidratare (mi-au trebuit doar 4). Pentru fiecare zi rutina mea de ingrijire a tenului contine doar doi pasi: demachiere si hidratare. Dar de 1-2 ori pe saptamana simt nevoia sa imi exfoliez tenul, iar macar o data pe saptamana aplic si o masca, ori hidratanta ori pe baza de argila pentru curatarea porilor.

2. Care este tipul tau de ten?
Tenul meu este uscat. Nu am probleme cu cosurile, dar am puncte negre pentru care inca nu am gasit leac.
 

3. Cel mai bun inamic impotriva cosurilor?
In general nu am probleme cu cosurile, nici in adolescenta nu am prea avut, dar pentru cosurile ocazionale, atat eu cat si sotul meu, folosim Zineryt (costa in jur la 30 de lei). Produsul mi l-a recomandat o prietena care se lupta cu tenul acneic de multa vreme si noua ni s-a potrivit.


4.  Care este produsul tau preferat pentru ingrijirea tenului?
Cel mai mult imi place un produs de demachiere care este gentil cu tenul uscat, dar spala orice urma de machiaj. Mie mi se potrivesc foarte bine Crema pentru curatarea fetei fara sapun de la Farmec si Demachiant L'Oreal Paris Sublime Soft Pentru Ten Uscat si Sensibil.



 








5. Servetele demachiante: da sau nu?
In general nu, prefer sa ma demachiez prin spalare cu un gel/crema demachianta, dar pentru seri in care sunt mai lenesa, apelez la ele. Cumpar in general de la LIDL din gama Toujour sau de la Kaufland din gama Wikies.

6. Toner: da sau nu?
In general nu (din comoditate, din pacate), dar ocazional folosesc. Momentan imi plac cele naturale de la Elemental, apa de trandafir si apa cu melisa. Se preteaza foarte bine tenului meu uscat. Sunt delicate cu tenul, dar simti cum tonifica pielea si inchid porii.


7.  Produse high end pentru ten sau produse high end de machiaj?
Nici una, nici alta. Produsele mele de ingrijire si machiaj sunt in 99% din cazuri produse de tip "drugstore" cu preturi normale si sunt foarte multumita de ele.

8. Care e cel mai ciudat produs pe care l-ai folosit pentru ingrijirea tenului tau?

Cred ca masca din albus de ou batut spuma si amestecata cu putin malai. E mai ciudatica de felul ei, dar albusul de ou imi curata foarte bine porii, ii inchidea si tonifia pielea. O foloseam in special in scoala generala, dar ar trebui sa o refac.

9. Cele mai bune sfaturi pentru un ten mai frumos. 

Cred ca demachierea si hidratarea sunt sfinte si trebuie facute in fiecare seara.

Sper ca v-a placut TAG-ul, iar daca aveti blog sau canal de YouTube va provoc si pe voi sa il faceti.

3 comments:

  1. Desi te urmaresc de mult pe you tube am uitat cu desavarsire faptul ca ai si un blog , foarte intesant tagul , cred ca am sa il fac si eu cat de curand .
    Te pup si te invit de asemenea pe blogul meu http://iloveshoppingmakeup.blogspot.ro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca vrei sa faci si tu TAG-ul, deabia astept sa il postezi. Te pup!

      Delete
  2. Ai putea să-mi vizitezi și mie blogul dacă dorești! foarte drăguț tag-ul iar eu o să-l fac în curând! http://larisaaxoblog.blogspot.ro/

    ReplyDelete