Sunday, September 14, 2014

Review Avon - Extra lasting eye shadow ink - Totally Taupe

Buna fetelor, bine ati revenit pe blogul meu. Probabil ati vazut pe pagina mea de Facebook ca acum aproximativ o luna am cumparat acest fard de pleoape cremos rezistent la transfer de la Avon.

Ce m-a determinat sa il cumpar? Faptul ca avea nuanta "Totally Taupe".

Nu stiu daca numai eu am impresia, dar la un moment dat toate fetele de pe YouTube din America erau inebunite dupa farduri in nuanta Taupe (in special Satin Taupe de la MAC). Chestia asta cred ca mi-a ramas intiparita in minte si am ramas curioasa in legatura cu aceasta culoare.

Dar cum am putea descrie culoarea "taupe"? Ei bine azi am investigat problema si iata ce am gasit: 

"Taupe (pronunciation: /ˈtoʊp/ TOHP) is a dark tan, sometimes grayish brown or brownish gray. The word derives from the French noun taupe meaning "mole" (cartita). The name originally referred only to the average color of the French mole, but beginning in the 1940s, its usage expanded to encompass a wider range of shades.

Taupe is a vague color term which may refer to almost any grayish-brown, brownish-gray, or warm gray color. It often overlaps with tan.

According to the Dictionary of Color, the first use of "taupe" as a color name in English was in the early 19th century; but the earliest citation recorded by the Oxford English Dictionary is from 1911." (sursa Wikipedia)

Acum ca ne-am informat in legatura cu etimologia, "definitia" si detaliile de cromatica, sa va spun si despre produs.

A costat 16 lei, deci pretul este unul destul de accesibil. Are 3.5 grame si este disponibil in catalog in 5 nuante: Totally Taupe, Gold Gleam, Forever Bronze, Infinite Teal, Lasting Lilac.


Rezista foarte bine pe pleoape si nu se strange in pliul ochiului. Se aplica uniform, eu am folosit degetul. Ar putea fi purtat pe cont propriu, dar eu am preferat sa mai adaug si fard pudra pentru a defini macar pliul si coltul intern pentru un look mai deosebit. 

Mi se pare o baza pentru pleoape foarte buna, iar fardurile pudra se "agata" foarte bine de ea si arata mai vibrante decat de obicei.

Va recomand acest produs, mie mi-a placut tare mult. Voi l-ati incercat?

PS: Sper ca nu sunt eu singura ciudata care a fost fascinata de culoarea "taupe"?!?

11 comments:

  1. Arata bine. Sunt curioasa cum ar arata culorile pentru un smokey eyes..daca fardul ar fi baza

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca ar arata mortal! Cred ca se potriveste foarte bine culoarea pentru un look smokey.

      Delete
  2. Acum mi-ai facut pofta de el si cred ca am sa il iau si eu. Mi-am dat si eu comanda de 2 nuante de beige si de maro:-) cum ti se pare in comparatie cu fardul crema oriflame?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-ai pus o intrebare tare buna care m-a pus pe ganduri. Ma gandesc sa fac un articol comparativ intre cele doua in care sa imi adun gandurile. Au fiecare atuurile lor.

      Delete
    2. Ar fi o idee tare buna!:D Ti-am spus acum ceva timp ca as vrea si eu farduri crema, si nu stiu ce sa aleg, si parca nu as da mai bine de 30 lei pe unul de la Maybelline. Am dat comanda deja de 3 de la Avon si as vrea sa incerc si de la Oriflame, nuanta aceea Golden Rose si Beig-ul nu stiu exact cum se numeste. Cred ca mai sunt fete interesate de o parere a cuiva care are ambele brand-uri:)

      Delete
  3. M-ai facut curioasa as incerca Lasting Lilac <3
    http://unghiutele.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toate nuantele arata tare promitator, mie Forever Bronze parca imi face cu ochiul. Pare o culoare potrivita pentru toamna.

      Delete
  4. seamana cu cel de ma Maybelline? sau mi se pare mie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu inca nu le-am incercat pe cele de la Maybelline, dar tare ma tenteaza.

      Delete