Saturday, August 23, 2014

Silverzone - raiul bijuteriilor

Buna fetelor, bine ati revenit pe blogul meu! Astazi as vrea sa va vorbesc despre Silverzone. Silverzone.ro este un magazin online de bijuterii din argint, bijuterii cu pietre semipretioase, bijuterii fantezie si bijuterii placate cu aur.


Primul contact l-am avut cu acest magazin in anul 2010 inaintea Zilei Femeii. Prietenul meu de atunci (actualul meu sot) a vrut sa imi faca cadou o bijuterie de argint. Prin navigarea aleatoare pe internet am ajuns pe site-ul Silverzone, unde am fost impresionati de varietatea de modele, de site-ul elegant si usor de navigat.

Am ales o pereche de cercei din argint cu cubic zirconia si un set din argint cu perla de cultura alba (similar cu modelul acesta, doar ca setul meu avea doar cercei si pandantiv). Comanda a fost livrata prompt prin curierat rapid si bijuteriile erau puse in doi saculeti draguti de tul.

Dupa cum puteti vedea in poze, bijuteriile s-au pastrat foarte bine, chiar si dupa 4 ani si nu am avut nici un fel de probleme cu ele.

Serviciul "birthday reminder", care apare in contul fiecarui client cred ca este o binecuvantare pentru domni (si nu numai), care isi pot configura acolo zilele de nastere ale femeilor speciale din viata lor. Astfel vor fi mereu pregatiti cu o bijuterie deosebita pentru fiecare ocazie.

Daca cumparati un cadou, nu ezitati sa va uitati si la sectiunea "Cutiute bijuterii", astfel cadoul va fi numai bun de oferit.

Site-ul ofera transport gratuit prin curierat rapid pentru comenzile de peste 90 lei, iar comanda minima acceptata pe site este de 30 de lei. Silverzone livreaza si in tarile din Uniunea Europeana.

Pentru a fi la curent cu cele mai noi oferte si reduceri, va invit sa ii urmariti si pe Facebook sau sa va inscrieti la newsletter.

Una peste alta, eu va recomand site-ul Silverzone pentru gama variata de produse, seriozitate si promptitudine.

Va pup, Dora!

1 comment:

  1. Super !
    Nu stiam de ei..Am intrat pe site-ul lor acuma si wooow

    ReplyDelete