Friday, June 6, 2014

Fish & chips


Buna fetelor, bine ati revenit pe blogul meu. Aceasta reteta am vazut-o intr-una dintre emisiunile lui Jaimi Oliver si ni s-a parut foarte apetisanta si mie si sotului meu. Asa ca am notat-o si incercat-o si verdictul este DELICIOS.

Pestele folosit de noi a fost file de pangasius. Ca si garnitura am facut niste cartofi prajiti si ardei umplut cu varza murat.


Ingrediente crusta pentru peste:
- 300 gr. de faina;
- 250 gr. bere;
- 1 galbenus de ou;
- 1 albus de ou batut spuma;

Mod de preparare: Se toarna berea intr-un bol si se amesteca cu galbenusul. Se incorporeaza faina, putin cate putin pentru a nu face cocoloase. Se bate albusul spuma si se adauga la compozitie amestecand incet.

 Pestele se condimenteaza cu sare, piper si oregano. Se da prin compozitia pentru crusta si se prajeste in ulei incins.

Pe platou adaugati cartofi prajiti si muratura la alegere.

Pofta buna!

2 comments: