Wednesday, March 5, 2014

Gelul antibacterian pentru maini 3 in 1 Touch

Buna fetelor! Bine ati revenit pe blogul meu. Astazi vreau sa va vorbesc despre Gelul antibacterian pentru maini 3 in 1 (antibacterian, hidratant & emolient) de la Touch, pe care l-am primit spre testare.


Detalii produs oferite de producator:
  • Gel antibacterian hidroalcoolic, actioneaza instant fara apa. Antibacterian, hidratant, emolient. 
  1. Curata mainile si lasa un miros placut. 
  2. Eficient impotriva virusului A/H1N1.
  3. Elimina 99% din bacterii in 15 secunde.
  4. Reduce riscul contaminarii cu microbi.
  5. Hidratant contine vitamine.
  6. Concentratie de alcool 70%.
  7. Nu contine coloranti.
  • Poate fi folosit in absenta apei pe terenul de sport, in masina, la iarba verde, la cumparaturi, transport public, la scoala, la gradinita, etc.
  • Se foloseste o cantitate suficienta de gel si se maseaza mainile pana la uscare. Nu necesita clatire.
  • A fost atestat de catre Institutul Cantacuzino ca avand efect antibacterian, antiseptic, dezinfectant si fungicid.
  • Cantitate: 59 ml (ajunge pentru aproximativ 60-70 de aplicari).
  • Pret: ~ 7.3 RON.
As vrea sa incep prin a spune faptul ca spalatul pe maini cu apa si sapun este sfant din punctul meu de vedere, dar de multe ori ne aflam in locuri si situatii care nu ne permit accesul la o chiuveta pentru a face acest lucru. Pentru astfel de situatii, un gel antibacterian poate fi foarte util.

Sticluta micuta si practica in care este ambalat il face foarte usor de plasat in poseta sau in buzunarul de la geaca, de unde sa poate fi accesat in momentele in care avem nevoie. Are un miros frumos, curat si proaspat, destul de discret. Lasa mainile putin mai catifelate decat un gel antibacterian normal, dar sa nu va imaginati ca este ca si cum tocmai ati fi aplicat crema de maini. Dupa aplicare si masare, produsul se usuca repede de pe maini, astfel nu pierdem mult timp dupa aplicare.

Eu am pus acest gel antibacterian in geanta de scutece inca de cand l-am primit intr-un buzunaras exterior. Daca am un moment in care as vrea sa imi curat mainile, cand sunt la plimbare cu prichindelul meu, pot accesa usor produsul. Va spun sincer ca in general simt nevoia sa il folosesc dupa ce las sacul de gunoi la ghena sau atunci cand duc reciclarea, dar nu numai. Mereu ne intalnim cu lucruri dubioase pe care trebuie inevitabil sa punem mana (eu sunt paranoica in legatura cu clantele de la baile din mall, daca nu toata lumea s-a spalat pe maini inainte sa iasa din baie?, sunt ciudata).

Produsul este disponibil in 5 arome diferite, eu l-am mai primit si pe cel in formatul Kidz, pentru care va urma un review in cel mai scurt timp. 


Mai multe detalii despre gama completa de produse Touch puteti gasi aici.

Voi ce produse Touch ati mai incercat?


3 comments: