Saturday, March 1, 2014

Crema Elmiplant Skin Moisture 25+ CC Cream

Buna fetelor! Bine ati revenit pe blogul meu. Astazi vreau sa va vorbesc despre un produs foarte bun, pe care l-am incercat dupa ce l-am vazut recomandat pe mai multe bloguri si pe YouTube. Este vorba de CC cream-ul de la Elmiplant

Eu l-am achizitionat in nuanta "deschis". Am incercat in magazin cele doua nuante si desi nu pot spune ca sunt foarte deschisa la ten, nuanta "deschis" a fost cea care mi s-a potrivit.


In primul rand vreau sa va spun ca am tenul uscat, fara cosuri sau alte probleme. Tinand cont de asta, eu imi doream ca acest produs sa imi uniformizeze culoarea tenului si eventual sa il hidrateze putin. Si a facut asta din plin, mi-a placut efectul care il lasa pe ten. Uniformizeaza si inchide putin culoarea tenul, se absoarbe repede in ten. Se aplica mult mai usor ca un fond de ten, nu prea exista riscuri sa gresesti cu el, ofera un finish lejer si un look discret.

Ca si minus as spune ca se ia pe telefonul mobil si pune in evidenta zonele uscate, unde pielea este usor descuamata (in anotimpul rece imi apar astfel de zone ocazional). Aveti grija in zona ochilor, cand am adus-o prea aproape de ochi mi-a produs lacriare. Producatorul avertizeaza acest lucru, iar dupa incident, daca nu am mai aplicat-o foarte aproape de ochi nu am mai avut probleme.

Detalii produs de la producator:
  • Elmiplant SKIN MOISTURE Cream reprezinta noua generatie de creme BB, imbogatite cu pigmenti minerali si ingrediente active naturale, ce iti ofera un ten cu aspect perfect printr-un singur gest! Bucura-te de un ten luminos, cu o nuanta uniforma, dar si de hidratare eficienta si protectie, folosind un singur produs. Natura a reprezentat intotdeauna sursa noastra de inspiratie! Formulele noastre sunt imbogatite cu ingrediente 100% naturale obtinute prin metode blande, eco-friendly, ce asigura pastrarea proprietatilor substantelor active. Elmiplant SKIN MOISTURE CC Cream iti respecta tenul. Toate produsele sunt testate dermatologic, fara parabeni si fara parafine.
  • Elmiplant SKIN MOISTURE CC cream este un produs de ingrijire avansat, ce ofera beneficii multiple intr-o singura formula, pentru o piele cu aspect perfect. Continand o asociere de ingrediente naturale si pigmenti minerali, crema CC elmiplant acopera imperfectiunile, imbunatateste nuanta naturala a tenului si confera pielii tale hidratarea optima si protectia de care are nevoie.
  • Cu un singur gest, elmiplant CC cream:
    • Uniformizeaza nuanta pielii si pastreaza un ten radiant de-a lungul zilei, datorita pigmentilor minerali si ingredientelor active naturale continute;
    • Acopera imperfectiuni precum cosuri, pete, semne ale oboselii si riduri fine;
    • Ilumineaza tenul, punand in evidenta tonul sau natural;
    • Ofera hidratare imediata ce dureaza pana la 24 de ore, datorita  extractului de gutuie 100% natural si a HYDRONUTRIENT 24H;
    • Patrunde rapid in piele datorita formulei sale lejere, in timp ce confera acoperire optima;
    • Protejeaza pielea de razele UV si de imbatranirea prematura cu SPF 20;
    • Datorita filtrelor UV continute, aplica cu grija in jurul ochilor; 
  • Disponibil in 2 nuante: deschis si mediu.
  • Cantitate: 50 ml.
  • Pret: ~14 - 16 RON
Sper ca v-a fost util acest review si daca va tenteaza sa il incercati, puteti profita de oferta din DM valabila pana in data de 18 martie, CC Cream & servetele umede (20 buc.) cadou la doar 14.99 RON. O oferta foarte buna!
Voi l-ati incercat?

6 comments:

  1. Nu l-am încercat încă. Momentan folosesc un CC cream coreean care îmi place tare mult.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cele asiatice cred ca sunt mai bune, pana la urma ei au inventat genul acesta de produs.

      Delete
  2. Momentan este in preferatele mele il ador:X

    ReplyDelete
  3. o am si eu si imi place foarte mult. Desi am si eu tenul deschis mi-am luat nuanta medium dar nu mi se pare asa de inchisa.
    eu am tenul mixt si neaparat trebuie sa folosesc si o pudra.Te pup :*

    ReplyDelete
  4. Il am si eu in nuanta mediu si imi place mult. Foarte intereseant revew-ul. :*

    ReplyDelete
  5. Am achiztionat si eu de curand acest produs. Spre deosebire de tine din pacate eu am cosuri si uneori pete rosii iar acest produs le acopera. Sunt multumita de aceasta crema.

    ReplyDelete